using Statement

using წარმოადგენს სინტაქსს, რომელიც უზრუნველყობს IDisposable ობიექტების სწორ გამოყენებას.
არსებობს სხვადასხვა სახის ბევრი არამართვადი რესურსი და კლასების ტიპები, რომლებშიც ინკაპსულირდებიან მოცემული რესურსები.
ყველა ეს ტიპი (კლასი) აუცილებელია რეალიზებას უკეთებდეს IDisposable ინტერფეისს.
როგორც წესი IDisposable ობიექტის გამოყენების დროს, საჭიროა მისი გამოცხადება და შექმნა using ოპერატორში. using ოპერატორი შესაბამისი წესით ობიექტში იძახებს Dispose მეთოდს (თუ რათქმაუნდა ობიექტის კლასი აკმაყოფილებს IDisposable–ს) და ობიექტი გამოჰყავს მუშა მდგომარეობიდან, მაშინვე როდესაც გამოძახებული იქნება Dispose. using ბლოკის შიგნით ობიექტი არის readonly არ შეიძლება იყოს შეცვლილი ან ხელახლა გამოცხადებული. მაგალითისათვის განვიხილოთ ორი შემთხვევა

1)


using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.IO;

namespace using_Statement {
  class Program {
    static void Main(string[] args) {
      //StreamWriter sw = new StreamWriter(@"C:\Test.txt");
      //sw.NewLine = "<br>";
      //sw.WriteLine("Gveli\r\nXvliki{0}Bayayi", Environment.NewLine);

      //for(int i = 0; i < 10; i++) {
      // sw.WriteLine(i);
      //}
      //sw.Close();

      using(StreamWriter sw = new StreamWriter(@"C:\Test.txt")) {
        sw.NewLine = "<br>";
        sw.WriteLine("Gveli\r\nXvliki{0}Bayayi", Environment.NewLine);

        for(int i = 0; i < 10; i++) {
          sw.WriteLine(i);
        }
      }

      StreamReader sr = new StreamReader(@"C:\Test.txt");
    }
  }
}

* This source code was highlighted with Source Code Highlighter.

2) დავწეროთ წინა პოსტში გამოყენებული StreamWriter კლასი ახლიდან using-ის გამოყენებით.

using System;
using System.IO;

namespace StreamWriter_class {
  class Program {
    class FileWrite {
      public void WriteData() {
        using(StreamWriter sw = new StreamWriter(new FileStream("D:\\test.txt", FileMode.Append, FileAccess.Write))) {
          Console.WriteLine("Enter the text which you want to write to the file");
          string str = Console.ReadLine();
          sw.WriteLine(str);
          //sw.Flush();//using-ის გამოყენების შემდეგ
          //sw.Close();//Flush და Close ფუნქციების
          //fs.Close();//გამოცხადება საჭირო აღარ არის.
        }
      }
    }
    static void Main(string[] args) {
      FileWrite wr = new FileWrite();
      wr.WriteData();
    }
  }
}

* This source code was highlighted with Source Code Highlighter.

—–>Download Source Code “using Statement”<—–

—–>Download Source Code “StreamWriter_using”<—–

Advertisements
This entry was posted in C# Programming. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s